Thursday, August 24, 2017

Kehidupan terdahulu : Part 10

ADAKAH INI SAHAJA? BANGSA-BANGSA YANG MASIH WUJUD? SEHINGGA HARI INI? iaitu :
1. Bangsa Polippa AL HIN 
2. Bangsa Polippa AL BIN
3. Bangsa Polippa AL TAM
4. Bangsa Polippa AL RAM
5. Bangsa AL JIN ( Azazil Salah Satunya ) 
6. Bangsa AL BASHAR Atalan
7. Bangsa AL BASHAR Lamarakh
8. Bangsa Al INSAAN (Kitalah)

Jawapannya SUDAH TENTU TIDAK. Terdapat puluhan lagi, Bangsa-Bangsa yang TERSELAMAT, Dan telah meneruskan kelangsungan hidup, Semenjak jutaan tahun lagi.

SEBENARNYA, JANGKA HAYAT BUMI SUDAH AMAT TUA, Keberadaan Bangsa-Bangsa ini, DIRAHSIAKAN dan DITUTUP oleh Empayar Jahat, Melalui program INFORMATION CENSORSHIP mereka. Program dikuatkuasakan, semenjak BERIBU-RIBU tahun lagi,

Image result for end of the world

DiKalangan Pemegang Tampuk, PEMERINTAHAN NEGARA

DiKalangan KOMUNITI SAINS dan AKADEMIA. Hinggalah kepada KAWALAN INFORMASI MASAKINI, yang dijalankan SECARA PAKSA,
Melalui KUASA KEPOLISAN, KETENTERAAN, Dan KUMPULAN PELBAGA HURUF, [CIA, KGB, MI6, DSB] Diterajui oleh THE HEAD OF JESUITS.

MINDA KITA DIASUH, SEMENJAK KECIL DENGAN SISTEM PENDIDIKAN MEREKA. Juga minda kita DILOBI, Dengan BERITA dan INFORMASI, Persembahan HEBAT-HEBAT HOLLYWOOD, RANGKAIAN TELEVISYEN (MEDIA) Mereka.

Wujudnya Satu Situasi yang bagaimana?
Bayangkan sekiranya kita, Diberikan PILIHAN pembuat Keputusan, Di dalam pentadbiran Empayar Mereka. Anda tentu SADAR, Bahawa Mereka sudah menguasai hampir semuanya, HARTA, DUIT, SISTEM EKONOMI, SISTEM PENDIDIKAN, KUASA KETENTERAAN, TEKNOLOGI SAINS, Dan SISTEM KEKUASAAN PEMERINTAHAN NEGARA-NEGARA SELURUH DUNIA.

Kenapa anda masih lagi tidak berani beroperasi secara terang-terangan dan menghapuskan terus sesiapa yang menghalang anda? Bukankah anda berkuasa untuk melakukannya sekarang? Apa yang menyebabkan anda masih belum lagi bertindak?

SEBENARNYA, MEREKA TIDAK BERANI, MELAKUKAN PENYUDAHNYA. Kerana Dua Perkara~ Kerana Dua Perkara :

Satu, [MELEPASI 7 BILLION+ ORANG] POPULASI BUMI TERLALU RAMAI. Sekiranya Gang-gang Jahat, (yang tak sampai 5% populasi ini) Mengambil keputusan menguatkuasakan, Akan kehendak mereka secara paksa, Pasti mereka tidak sanggup ditentang oleh jumlah populasi yang ramai ini.

MENGURANGKAN POPULASI BUMI, SEBAGAI TINDAKAN PERSEDIAAN AWAL, Setidak-tidaknya Mereka melemahkan populasi Bumi, Dengan JALAN PEPERANGAN, PENYEBARAN PENYAKIT/VIRUS, PELBAGAI SEKATAN terhadap kelompok-kelompok tertentu.

Dua, KEWUJUDAN PULUHAN, BANGSA-BANGSA TERDAHULU. Mereka sedia maklum tentang, kewujudan Bangsa Bangsa terdahulu ini, Yang punyai pelbagai kebolehan luar biasa.

AMAT BIMBANG, JIKALAU BANGSA-BANGSA INI, MASUK CAMPUR MENYOKONG, AL INSAAN MENENTANG EMPAYAR JAHAT. [Syaitan, Dajjal, Dll] Seandainya mereka bertindak sekarang. Mereka juga punyai PROGRAM, Untuk PEMBASMIAN Bangsa-Bangsa ini.

BAYANGKAN ALAM SEMESTA, YANG SEBEGINI LUAS [RUANG-RUANG DIMENSI] YANG KITA TIDAK KETAHUI. Adakah wajar sekiranya hanya kita sahaja yang ada di sini?

Persoalan seterusnya ialah, HEBAT SANGATKAH? KEMAJUAN SAINS dan TEKNOLOGI, Yang dicapai oleh kita, Untuk MENIDAKKAN sebarang kewujudan, Makuk-Makhluk Lain?

ADAKAH IANYA TIDAK WUJUD? Jika sesuatu perkara, Yang TIDAK DAPAT DILIHAT? DENGAR, SENTUH, HIDU, dan RASA? Dengan mengatakan sedemikian.

Kita hanya MAMPU MELIHAT, Kurang dari 0.01% daripada spektrum, Atau JULAT CAHAYA YANG WUJUD. Bermakna 99.99% spektrum cahaya, Langsung tidak disedari wujudnya, TANPA menggunakan PERALATAN SAINS.

Dan akhir sekali, KENAPA AGAKNYA? Pabila ada yang MENGKAJI dan, MENGHEBAHKAN perkara sebegini, Akan DIHENTAM oleh sekeliling mereka, Yang telah DIDOKTORIN sistem yang sedia ada?

[Decode Al-'Alaq 96:5]
Ia mengajarkan manusia apa yang tidak diketahuinya.

APA YANG TIDAK MENGETAHUI. APA YANG KITA TAK KETAHUI?

KUNCI YANG PENTING, MEMBUKA RANGKA PEMIKIRAN, [AKAL DAN HATI]  SUPAYA MENEROKA LEBIH JAUH, MENGKAGUMI KEBESARAN ALLAH, DAN MENGKAJI ILMU-ILMU TIDAK MENGETAHUI, YANG SUKAR DIFAHAMI.

[SATU]
Bacalah, Bacalah, Bacalah. BACALAH APA YANG ADA DISEKELILING, BUKAN HANYA LIMA DERIA DAN AKAL SEMATA, HATILAH YANG MAMPU MEMBACA KESEMUANYA.

Bacalah, DIMENGERTI Adanya BANGSA-BANGSA Terdahulu, Moga DIMANFAATKAN Ilmu-ilmu yang DIPINJAMKAN, Oleh ALLAH kepada MEREKA.

[DUA]
Segumpal DARAH? ALAQ = AIN, LAM, QOF
Perkataan yang digunakan untuk difahami, KONTEKS yang lebih TEPAT, MERUJUK KEPADA DNA AL INSAAN,

Kesemua ILMU SEGALA NAMA, TELAH BERADA di dalam DNA SAMPAH, Cuma MENUNGGU MASA untuk DIAKTIFKAN. Bagaimana nak Mengaktifkan? Tunggulah MASA yang telah ditetapkanNYA.

[TIGA]
KALAM APA? Kalam yang ALLAH CIPTAKAN, Untuk MENULIS QADA dan QADAR, Yang dia dalam KITAB LAUH MAHFUZ, Apa signifikasinya? Kesemua TELAH DITULISKAN,Sebelum RUH + JASAD = Al INSAAN diturunkan.

[EMPAT]
APA YANG TIDAK MENGETAHUI? APA YANG TIDAK KITA KETAHUI? Selagi mana DNA JUNK tidak diAKTIFkan, Selagi itu kita TIDAK MENGETAHUI.

InsyaAllah, Jikalau KITA MENCARI dapatlah IMBUHAN itu. Semoga apa yang dihidangkan, Sepanjang 25 Episode yang dikemaskini, Dapat memberikan kita manfaat di dunia dan di akhirat.

AKHIR KATA, Mana yang baik itu sudah tentu datang daripada Allah, Dan mana yang tidak baik datangnya daripada kelemahan dan kealpaan diri saya sendiri.

1 comment:

  1. babi bersayap pun pernah ade dulu. Fosil dijumpaan di gurun Gobi

    ReplyDelete

SEJARAH LAKSAMANA HANG TUAH DAN PARA SAHABATNYA

D.1 Riwayat Hidup: 1. Nama Sebenar Hang Tuah adalah Daeng Merupawah atau Daeng Mempawah, iaitu anak kepada Raja yang pernah memerintah Dae...