Thursday, August 24, 2017

Kehidupan terdahulu : Part 2


NASA = National Aeronautics and Space Administration

PERANG DINGIN [COLD WAR] Tertubuhnya mereka bagi memperkasakan sistem pertahanan. Perang dingin antara Amerika dengan Rusia.

SPACE RACE Perlumbaan Menguasi Angkasa, Yakni Suatu permainan,Berlumba - lumba akan 'Show Off' ideologi masing-masing dalam usaha untuk mempengaruhi negara-negara lain di dunia ini supaya memilih di antara mereka.

Pada sandaran yang sebenar, Mereka hanya berpura-pura akan permainannya. Walhal mereka hanya menutup untuk mengaburi agendanya.

NASA ditubuhkan untuk menutup kisah sebenar kejadian alam ini termasuklah tentang ilmu-ilmu pengetahuan yang menyentuh perihal kejadian Bulan dan Angkasa Lepas. Ini kerana sekiranya maklumat sebenar terdedah,  Tiadalah lagi MODAL MEREKA untuk menidakkan kewujudan Allah dan Empayar jahat mereka akan runtuh dengan sendirinya.

Walaupun mereka ini telah diizinkan Allah untuk menguasai ekonomi dan kewangan dunia, tugas untuk menutup kebenaran bukanlah suatu tugas yang mudah bagi mereka.

TIPU MUSLIHAT Mereka = Empayar Jahat tahu tentang betapa susahnya nak menutup kebenaran. Berikut ialah LIMA muslihat tersebut yang mereka perlu usahakan terlebih dahulu sebelum menubuhkan NASA:..

Nota Lain: Jarak Bulan daripada Bumi ialah lebih kurang 400,000 km. Bulan TIDAK BERPUSING di mana kita hanya dapat melihat permukaan Bulan yang sama sahaja ketika di Bumi.

Sebelum ke peringkat seterusnya, Diharapkan fakta ini sedikit sebanyak boleh memberikan maklumat-maklumat segera tentang beberapa perkara:

1. Bulan dan perbandingannya dengan Bumi
2. Jumlah Bulan bagi tiap-tiap planet yang ada dalam sistem suria;
3. Saiz dan Kedudukan Bulan yang menepati pengiraan Teori Phytogoras dan Nisbah Emas seperti yang telah ditetapkan Allah.Image result for moon secret

Image result for moon secret

Projek ke Bulan
Perbualan,
“Macam ni sahaja, baik kita jumpa Neil Armstrong" " Selepas itu kita tanya dengan dia. " "Betulkah MISI Apollo 11 benar-benar berjaya?" "Dan kita tanya dia tentang pengalaman dia semasa menjalankan misi tu" "Suasana di Atas sana macam mana?" "Apa yang dia nampak dekat sana? "

NEIL ARMSTRONG , Manusia pertama, EDWIN E ALDRIN , Manusia kedua, Manusia yang menjejakkan kaki ke atas itu.

Berikut apa yang sebenarnya berlaku? SATU = FOOTAGE, Sebelum pelancaran Apollo 11, beberapa sesi penggambaran telah dijalankan di dalam studio khas. Tujuan penggambaran dibuat ialah bagi menyediakan footage (video dan audio feed) yang akan digunakan bagi menutup aktiviti sebenarnya.

MODUS OPERANDI, Misi-misi yang sebelum atau selepas misi ini pun menggunakan Modus Operandi (MO) yang sama.

DUA = BIMBANG, Mereka telah maklum apa yang ada sebenarnya di atas semenjak beribu-ribu tahun lagi. Setelah berjaya melenyapkan ilmu-ilmu dan maklumat-maklumat ini daripada pengetahuan dunia.

Mereka bimbang sekiranya ia jatuh semula ke tangan orang-orang yang bukan daripada golongan mereka. Mereka juga bimbang kalau-kalau ada negara-negara lain yang mungkin bergabung untuk pergi ke Bulan terlebih dahulu di dalam era baru ini menyebabkan mereka tidak boleh mengada-adakan cerita palsu seperti yang mereka lakukan sekarang.

TIGA = EKSKLUSIF Pengwujudan mereka dan kawalan ekonomi dunia memastikan setiap misi ke atas atau angkasa lepas hanya boleh dilakukan secara eksklusif.

EMPAT = PENYIMPAN RAHASIA. Semua angkasawan yang menyertai misi pergi ke atas (tidak kiralah sama ada misi tersebut melibatkan pendaratan atau tidak) telah melalui program khas supaya boleh menyimpan rahsia sambil menjalankan tujuan-tujuan sebenar misi.

LIMA = FOOTAGE PALSU, Semasa misi dijalankan, mereka yang bertugas di “Ground Control Centre” di Bumi langsung tidak tahu langsung yang mereka sedang ditipu dengan footage dan data palsu yang kononnya dihantar oleh angkasawan ke Bumi. Footage palsu ini sebenarnya dipancarkan daripada studio khas di Bumi kepada angkasawan dan dipancarkan semula ke “Ground Control Centre”.

ENAM = TIDAK MENDARAT Semua misi ke atas itu langsung tidak melibatkan sebarang pendaratan. Kenapa? [Akan diterangkan kemudian]

TUJUH = BLIND ACCEPTANCE Secara rasminya kita menerima membuta-tuli (blind acceptance) bahawa usaha-usaha terpuji dalam memajukan tamadun manusia.

Walaupun terdapat banyak persoalan yang mula ditimbulkan kebelakangan ini oleh beberapa kumpulan saintis alternatif, ianya dapat disenyapkan dengan mudah dan mereka boleh menafikannnya sambil memperlekehkan kumpulan-kumpulan saintis ini.

Kesimpulannya,Bentuk soalan amat mudah. Reaksinya pula nampak ragu.Manusia Penjejak Neil Armstrong selepas itu, Senantiasa melarikan diri daripada kemasyhuran, Mengelak daripada berbual mengenai misinya.

Menggambarkan kehidupan Manusia Penjejak itu,Kelakuannya memang menimbulkan keraguan sesudah misi itu.

Edwin Aldrin dan Michael Collins, Mempunyai reaksi yang sama, Menimbulkan Musykil sedangkan misi yang hebat. Reaksi mimik bersalah/ Acuh tak acuh.

Persoalan lain, Kenapa APOLLO? Tiadakah alternatif nama yang lain?

No comments:

Post a Comment

SEJARAH LAKSAMANA HANG TUAH DAN PARA SAHABATNYA

D.1 Riwayat Hidup: 1. Nama Sebenar Hang Tuah adalah Daeng Merupawah atau Daeng Mempawah, iaitu anak kepada Raja yang pernah memerintah Dae...