Thursday, August 24, 2017

Kehidupan terdahulu : Part 9

AL HIN, AL BIN, AL TAM, AL RAM, BUKANLAH SEBANGSA AL BASHAR.

MEREKA BEREMPAT = BANGSA POLIP, BANGSA LEBIH AWAL DARI AL JIN.

Akibat KEMUNGKARAN mereka terdahulu, HUKUMAN DIRECT dari ALLAH keatas mereka berempat. Hukumannya ialah mereka dipanjangkan umur tetapi tidak boleh melahirkan zuriat. Bangsa ini diberi gelaran Bangsa Polippa. FIZIKAL MIRIP = BANGSA AN NAAS, TETAPI PUNYAI SAYAP YANG SANGAT CANTIK. Populasi mereka kemungkinan yang tinggal ialah 7,000 orang.

EMPAT KETUA KUMPULAN BANGSA POLIP. DIBERI KEBENARAN RAJA-RAJA TERDAHULU. Bangsa Polippa ini telah lama diberikan kebenaran oleh raja-raja terdahulu daripada keturunan Appoloc untuk hidup bersama dengan Al-Bashar.

SANGAT DIPERCAYAI APPOLOC, KE ATAS ILMU DAN KETAATAN KEPADA ALLAH. Selepas redha menerima hukuman mereka itu.

SETELAH 1000 TAHUN - BERBINCANG, MEREKA SEPAKAT BERTEMU RAJA APPOLLOC, YANG BERNAMA PASADUN - ABANG ZAUSS,

ZAUSS = BAPA HELIONS, MEREKA BERJUMPA ATAS PERIHAL AZAZIL. Tidak lama selepas itu Pasadun yang telah tua itu telah mati sebelum membuat sebarang keputusan.

MANGKATNYA PASADUN, ZAUSS MENGANTIKAN ABANGNYA, SEBAGAI PEMANGKU RAJA AL BASHAR. Sebelum dilantik Raja yang Baru, Raja Zauss terus menamatkan pemerintahan Apolloc, Ke atas Al Bashar.

DIARAHKAN BERPINDAH, SETELAH ITU, ORBIT BULAN KEDUA DIUBAH. Setelah semuanya berpindah, Orbit Bulan Kedua telah diubah supaya hubungan Apolloc dan Al-Bashar terputus.

HELIONS MASIH SANGGUP, SEBAGAI RAJA TERAKHIR AL BASHAR. Hanya Helion sahaja yang sanggup untuk tinggal sebagai raja terakhir Al-Bashar.

Selepas kematian RAJA HELIONS, BERLAKU PERANG BESAR ANTARA AL BASHAR. Sehingga mereka terhapus daripada Bumi dan Bulan.

[Decode Al Ankabuut - Ayat 19]
" Dan apakah mereka tidak memperhatikan bagaimana Allah menciptakan (manusia) dari permulaannya , kemudian mengulanginya (kembali) . Sesungguhnya yang demikian itu adalah mudah bagi Allah."

[Decode Al An'am - Ayat 6]
" Apakah mereka tidak memperhatikan berapa banyak generasi yang telah Kami binasakan sebelum mereka, padahal (generasi itu) telah Kami teguhkan kedudukan mereka di muka bumi, iaitu keteguhan yang belum pernah Kami berikan kepadamu ,

Dan Kami curahkan hujan yang lebat atas mereka dan Kami jadikan sungai-sungai mengalir di bawah mereka , kemudian . Kami binasakan mereka karena dosa mereka sendiri, dan Kami ciptakan sesudah mereka generasi yang lain. "

Kesimpulannya, Disenaraikan saki baki beberapa Bangsa terdahulu yang masih hidup bersama-sama dengan kita Al-Insaan di Bumi hingga ke hari ini iaitu:

1. Bangsa Polippa AL HIN
2. Bangsa Polippa AL BIN
3. Bangsa Polippa AL TAM
4. Bangsa Polippa AL RAM
5. Bangsa AL JIN ( Azazil Salah Satunya )
6. Bangsa AL BASHAR Atalan
7. Bangsa AL BASHAR Lamarakh
8. Bangsa Al INSAAN (Kitalah)

Image result for archangel xmen

CONNECTION PIRAMID DAN BULAN

TIDAK PERNAH JEJAK, YAKNI TIDAK MENDARAT PUN DI ATAS, Setiap kali PELEPASAN ke Atas, CGI mermainkan PERANAN, VIDEO & AUDIO FEED Dipancarkan, Kepada ANGKASAWAN kemudian, DIKEMBALIKAN Semula Data Palsu ke BUMI.
Dari DATA PALSU dihantar, Ke GROUND CONTROL CENTRE, Yakni Mereka tak BerPRASANGKA, Tentang PENIPUAN yang dijalankan.

Lalu menjadi SANTAPAN kita, DIDOKTRINKAN Karana kita tak tahu, Tentang penipuan mereka jalankan. Jadilah BLIND ACCEPTANCE, Hasil JOURNAL dan BUKU TEKS mengarut.

Tujuan sebenar MISI, Adalah MENGELILINGI BULAN sahaja, JIKALAU mahu TURUN?
Memang mengambil RISIKO. Karna Khuwatir akan RADIASI yang berat, Karna Khuwatir diSERANG oleh Lamarakh Bulan. APA MOTIF mengelilingi Bulan?

MENGHANTAR ISYARAT, Kata Memujuk Atalan BUMI kepada Atalan BULAN, Yang berMASTAUTIN [18 Bangunan bentuk Piramid] Bagi menyerahkan TEKNOLOGI mereka yang terakhir, Kerana Atalan BUMI dah hilang Resipi Teknologi terakhir, Kerana DIBELOT oleh sekolompok Atalan, Semasa peperangan dengan Lamarakh ketika dahulu,

Kenapa dibelot, Ringkasnya PENYEBAB peperangan, Atalan lah yang bertindak dahulu, Melancarkan SERANGAN ke atas Lamarakh.
Macam ISRAELIAT punya perangai.

TEKNOLOGI YANG DICARI, Yang telah HILANG dari Atalan BUMI, YANG melibatkan KEBOLEHAN, MEMANIPULASI ATOM + MOLEKUL,

Terbahagi Dua bidang UTAMA :
1. TELEPORTASI: Mengalihkan sesuatu JASAD FIZIKAL ke Lokasi yang lain.

Seperti Teknologi IFRIT dan Teknologi ASIF, Berlaku dizaman Nabi SULAIMAN pabila Istana Ratu Balqis dipindahkan. Namun Teknolgi ASIF Bin Baqriya menggunakan ilmu lain iaitu ILMU Teknologi ALkimya RUHSIA.

2. MANIPULASI BAHAN : Menukar sifat SESUATU BAHAN

Seperti cerita KING MIDAS, Boleh menukarkan Sesuatu BENDA kepada BENDA lain. Misalnya, seperti Komik Pedang Sitiawan, Menukarkan KAYU kepada PEDANG dan sebagainya. Kalau LAPAR tukarkan PASIR jadi NASI KANDAR, werkk~

Alhamdulillah, Sehingga kini Atalan BULAN, Masih belum SERAHKAN SEMULA, Teknologi TERAKHIR ini kepada Atalan Bumi, berserta Empayar Jahat mereka.

INI PUNCA? MENGAPA SETIAP PIRAMID DI BUMI, Empayar Jahat Mereka ini segera Menguasai. Termasuk Cobaan menyelinap, HUTAN SIMPAN TAMAN NEGARA PAHANG, Yakni Gudang EMAS dan HARTA Nabi Allah Sulaiman, BANGUNAN PURBA yang terhebat, Dan TERCANGGIH di rantau ini. YANG MASIH BERFUNGSI.[Kita pun tidak dimaklumkan perkara ini]
NUSANTARA pun ada Piramid juga, Tidak percaya lihat Gunung Bersegi kita.

PERANAN PIRAMID, Pernah menjadi Kampung Halaman, Yakni Tempat Tinggal Atalan ketika dulu, FUNGSI PIRAMID - PORTAL STARGATE, Yang sehingga kini masih AKTIF, Maknanya jikalau ATALAN nak balik BUMI, Teleport sahaja macam [THOR 2011]

Dengan Teknolgi Kedua-dua ini, Bolehkah Kita BAYANGKAN, Mengapa membina Piramid, Bukan perkara yang sukar bagi mereka. BAYANGkan ada penganti Sumber Tesla Elektrikal, Yang lagi POWER dari yang kita guna sekarang ini. [RUJUK TRON LEGACY 2010]

No comments:

Post a Comment

SEJARAH LAKSAMANA HANG TUAH DAN PARA SAHABATNYA

D.1 Riwayat Hidup: 1. Nama Sebenar Hang Tuah adalah Daeng Merupawah atau Daeng Mempawah, iaitu anak kepada Raja yang pernah memerintah Dae...