Thursday, August 24, 2017

Kehidupan terdahulu : Part 6

DNA SAMPAH AL INSAAN

PERSOALAN KEDUA : Kenapa pula kita jarang sekali mendengar dan melihat Al-Insaan seperti kita menggunakan Teknologi yang dipelopori oleh saki baki Lamarakh Bumi?
Adakah Lamarakh Bumi memang tidak mahu berkongsi langsung dengan kita tentang Teknologi Metafizik dan Inter-Dimensi ini?
Bagaimanakah rupanya Teknologi Lamarakh ini? Dan apa akan terjadi sekiranya kita Al-Insaan mampu menguasai Teknologi Lamarakh?

Jawapannya disini, BERJAYA KENALPASTI = KOD 5% DNA
Menurut kajian DNA Al-Insaan telah lama menemui jalan buntu. Saintis-saintis terhandal masakini hanya dapat memahami 5% sahaja tentang kod-kod DNA ini.

SAMPAH DNA = LEBIHAN 95% DNA Selebihnya langsung tidak difahami lalu saintis-saintis menggelarkannya “DNA junk” atau “Sampah DNA”.

Mengapa terjadinya begini? BENARKAH lebihan 95% DNA, Yang tidak dikenalpasti ini adalah sampah?

Ya, di sini lah terletaknya, KUNCI KEHEBATAN TEKNOLOGI LAMARAKH, Iaitu Teknologi Metafizik dan Inter-Dimensi yang berlandaskan
= Ilmu biologi tinggi = Kajian dimensi dan Spiritual.

ANTARA AL-BASHAR DAN AL-INSAAN
FAHAMI DAHULU = PERBEZAAN BESAR

Perbezaan paling besar, AL-BASHAR tidak mempunyai “DNA junk” AL-INSAAN pula mempunyai “DNA junk”
Andakah ANDA FAHAM situasi perbezaan ini? Baca balik semula.

APAKAH RAHSIA DISEBALIK - DNA JUNK
SEMUA ILMU DAN KEBOLEHAN BAPA AL-INSAAN,
NABI ALLAH ADAM = ILMU SEGALA NAMA.

BOLEHKAH KITA AKTIFKAN NYA? YA BOLEH.

Image result for doctor strange

[Decode Al-Baqarah 2:30]
Dan (ingatlah) ketika Tuhanmu berfirman kepada Malaikat;
"Sesungguhnya Aku hendak menjadikan seorang khalifah di bumi". Mereka bertanya (tentang hikmat ketetapan Tuhan itu dengan berkata):

"Adakah Engkau (Ya Tuhan kami) hendak menjadikan di bumi itu orang yang akan membuat bencana dan menumpahkan darah (berbunuh-bunuhan), padahal kami sentiasa bertasbih dengan memujiMu dan mensucikanMu?".
Tuhan berfirman: "Sesungguhnya Aku mengetahui akan apa yang kamu tidak mengetahuinya".

Akan tetapi, bagaimana malaikat mengetahui bahwa manusia yang akan menjadi khalifah di muka bumi ini akan melakukan kerusakan dan menumpahkan darah?

BOLEHKAH KITA AKTIFKAN NYA? Sayangnya secara semulajadi, Pabila dilahirkan terus terlupa,
Kerana akan persoalan akal, Kesan dari tumbesaran, Maka wujudlah LEBIHAN DNA JUNK ini,
Tidak AKTIF ,yang AKTIF cuma 5% DNA sahaja.

KEBOLEHAN AL-BASHAR, MAMPU MENGEKSTRAK DNA HAIWAN. Bagi Al-Bashar pula, seperti yang dijelaskan tadi mereka memang tidak mempunyai "DNA junk” ini.
Akan tetapi, kehebatan Teknologi Lamarakh ialah mereka mampu mengekstrak DNA mana-mana haiwan atau tumbuhan bagi digabungkaan dengan DNA mereka.

Dengan kata lain, NAK KUAT seperti GAJAH, AMBIL bahagian DNA GAJAH+ DNA SENDIRI, Maka AKAN KUAT seperti GAJAH.

JIKA MAHU SAYAP, MENGESTRAK DNA BURUNG+DNA MEREKA, Maka PUNYAI SAYAP dan TERBANG seperti BURUNG. Begitulah seterusnya.

Mereka mampu, MENGESTRAK DNA apa sahaja, HAIWAN ATAU TUMBUHAN, Benda di sekeliling mereka, Bagi perolehi kebolehan-kebolehan luar biasa, Maka wujudlah TEKNOLOGI TRANSFORM, Merubah-ubah Rupa Bentuk Fizikal mereka. [Shape-shifter, God Of Egypt, Jacob Twilight]

X MEN = X MIM = AL INSAAN
Bayangkan Teknologi Lamarakh ini?  Kita keturunan Al-Insaan mampu mempunyai kebolehan-kebolehan luar biasa. Malah dengan teknologi Lamarakh ini, kita kemungkinan boleh mengaktifkan LEBIHAN DNA JUNK kita yang 95% itu dengan mudah.

INILAH SEBANYA, Saki baki Lamarakh Bumi memang keberatan untuk berkongsi teknologi mereka dengan kita Al-Insaan. Kita secara semulajadi telah dianugerahkan oleh Allah suatu pemberian tidak ternilai iaitu “DNA junk”. TIDAKKAH KITA BERSYUKUR?

X - MEN? ADALAH ILHAM = KISAH PERTEMBUNGAN KETIKA DULU
DUA NEGARA SEKUTU [ ATALAN dan LAMARAKH ]

SPAWN? WAREWOLF? VAMPIRE? GAMBARAN kehebatan seorang PANGLIMA LAMARAKH.  Ehh betulkah ini??

Nota Ringkas: TANDA MUDAH MENGENALI, SECARA FIZIKAL PERBEZAAN, AL BASHAR dan AL INSAAN, Ialah Al-Bashar tiada lekukan di bahagian antara bawah hidung dan bibir atas mereka. Kita Al-Insaan mempunyai lekukan ini. Kalau dikawasan Malaysia, Indonesia dan Nusantara ini.

Pernahkah kita mendengar tentang, SATU KAUM iaitu KAUM KERINCHI? Atau Makhluk Sebelum Bumi = BANGSA POLPI? Ada kena mengenakah? 10 TANDA DI AKHIR ZAMAN, Keluarnya makhluk-makhluk yang melata dari perut Bumi?

[Decode An-Naml 27:82]
" Dan apabila sampai masa berlakunya hukuman atas manusia, Kami keluarkan untuk mereka sejenis binatang dari bumi, yang akan menyatakan kepada mereka, bahawa manusia telah tidak meyakini ayat-ayat keterangan dan pengajaran Kami. "

No comments:

Post a Comment

SEJARAH LAKSAMANA HANG TUAH DAN PARA SAHABATNYA

D.1 Riwayat Hidup: 1. Nama Sebenar Hang Tuah adalah Daeng Merupawah atau Daeng Mempawah, iaitu anak kepada Raja yang pernah memerintah Dae...