Thursday, August 24, 2017

Kehidupan terdahulu : Part 3

SATU KEBAIKAN, SYAITAN BELUM INTER-FRAME, Di Zaman Al-Bashar adalah = Tiada godaan syaitan Kerana peranan syaitan untuk menyesatkan belum enter-frame.

TIDAK WUJUD, BAPA SEGALA SYAITAN = AZAZIL, Disebabkan tiada wujudnya Makhluk Azazil Lucifer, Kerana ketika ini ia masih menjadi satu makhluk yang amat kuat beribadat dan mempunyai status yang tinggi di kalangan Malaikat walaupun dia adalah daripada jenis Jin.

Dipendekkan cerita, Pada zaman Al-Bashar, MEMPELOPORI DUA JENIS TEKNOLOGI,

SATU = TEKNOLOGI SAINS DAN ILMU DUNIA FIZIKAL, Berlandaskan ilmu epistemologi, kajian kimia, ilmu metematik, kaji bahan, ilmu fizik, ilmu logika, ilmu bahasa dan lain-lain yang sealiran dengannya

dan

DUA = TEKNOLOGI METAFIZIK DAN INTER-DIMENSI Berlandaskan ilmu biologi tinggi, kajian dimensi dan spiritual.

DUA NEGARA DIBENTUK, Perbezaan amalan teknologi yang berbeza ini telah membentuk dua negara yang besar dan hebat diberi nama Atalan dan Lamarakh.

ATALAN = GROUP PERTAMA Mengamalkan Teknologi Sains dan Ilmu Dunia Fizikal

LAMARAKH = GROUP KEDUA Mengamalkan Teknologi Metafizik dan Inter-Dimensi.

Pada mulanya, KEDUA-DUA NEGARA, tiada membenci di antara satu sama lain. SEHINGGA TIMBUL ISU BESAR, Sehingga mereka terjerumus ke dalam kancah peperangan yang hebat.

PERTUMPAHAN DARAH BERLAKU, Yang sangat dahsyat. DAN DISAKSIKAN OLEH MALAIKAT DAN JIN, yang tidak terbabit di dalam peperangan tersebut.

Isu apa yang sangat besar? Yang menyebabkan mereka ke kancah peperangan? Yang melibatkan kesan kepada mereka? Akan peristiwa berdarah ini?

BULAN SATU KEHEBATAN

“Ingatlah ketika Tuhanmu berfirman kepada Para Malaikat: "Sesungguhnya aku hendak menjadikan seorang khalifah di muka bumi. " Mereka berkata:

"Mengapa Engkau hendak menjadikan (khalifah) di bumi itu orang yang akan membuat kerusakan padanya dan menumpahkan darah, Padahal Kami Senantiasa bertasbih dengan memuji Engkau dan mensucikan Engkau?"

Allah berfirman: "Sesungguhnya aku mengetahui apa yang tidak kamu ketahui."
SQ. Al-Baqarah: 30

ISU YANG SANGAT BESAR? KE KANCAH PEPERANGAN? KESAN AKAN KESILAPAN DAHULU? AKAN PERISTIWA BERDARAH? DISAKSIKAN OLEH MALAIKAT DAN JIN YANG TIDAK TERLIBAT DALAM PEPERANGAN ITU.

HAK KEPADA BULAN, Mereka berperang untuk menuntut hak mereka terhadap pengusaan Bulan.
KERANA, Bulan mempunyai satu kehebatan yang tiada taranya di mana kedua-dua negara mahu mengusai Bulan secara mutlak, tiada kompromi bagi mereka di dalam hal ini.

Selepas peperangan ini, kebanyakan Al-Bashar telah terhapus. SAKI BAKI YANG SELAMAT,
Akan tetapi ada saki baki mereka yang selamat di mana keturunan mereka masih ada hingga kini.

MEREKA hidup dikalangan kita, MEREKA masih berselindung tanpa disedari, MEREKA sebahagian dari dunia, MEREKA masih menunggu dan melindungi, BERSAMA-SAMA dengan keturunan Al-Insaan.

APA YANG TINGGAL DIBULAN? Setelah semuanya hancur akibat peperangan besar ini? Yang tinggal hanyalah 18 buah piramid dan 81 kubah.

No comments:

Post a Comment

SEJARAH LAKSAMANA HANG TUAH DAN PARA SAHABATNYA

D.1 Riwayat Hidup: 1. Nama Sebenar Hang Tuah adalah Daeng Merupawah atau Daeng Mempawah, iaitu anak kepada Raja yang pernah memerintah Dae...