Thursday, August 24, 2017

Kehidupan terdahulu : Part 7

SIAPA PALADDIN, ADAKAH IA TIDAK PENTING? ATAU ADA YANG LEBIH UTAMA?

Cubalah fahami, Masih tidak cukup dengan Bulan, Mereka masih sibuk nak mengkaji planet-planet.
Sistem Suria. Demi penerokaan angkasa jauh ini, Berjuta Rakyat Bumi yang mati kebuluran tidak dipedulikan.

PERKEMBANGAN RESPON, ATALAN BULAN - MISI NASA KE BULAN. Antara perkembangan mesej yang dibalas, Oleh Atalan Bulan kepada Empayar Mereka ini.

ATAS PERIHAL, TEKNOLOGI YANG DIDESAK, Untuk penyerahan kepada Atalan Bumi bersama Empayar Mereka yang belum punyai lagi berada di tangan mereka.

TEKNOLOGI YANG DIBAWA LARI, Atalan Bulan telah berkeras mengatakan,  Teknologi itu kini telah dibawa lari oleh sekumpulan Atalan Bulan di mana mereka telah menyorokkannya di salah sebuah planet di dalam Sistem Suria kita.

INDIKASI DAN PETUNJUK, Betulkah begitu? Jadi ada pada Siapa? Telah diberitahu sebenarnya Teknologi Atalan Bulan ini telah dihantar semula ke Bumi dan kini suatu kumpulan Al-Insaan telah diamanahkan untuk menjaganya.

SIAPAKAH sekumpulan itu? AL - INSAAAN = PALADDIN

CIA, FBI, MOSSAD, M16, KGB, DAN BERBAGAI HURUF KUMPULAN LAGI.
Semua ejen-ejen Empayar Jahat mereka di Bumi ini dikerahkan untuk mencari Paladin ini.

ADOLFO NICOLAS PACHON, HEAD OF THE JESUITS = BLACK POPE
Dialah Penyembah Syaiton ini yang mengetuai akan operasi ini.

SIAPAKAH PALADDIN? Mereka sebenarnya ialah Al-Insaan terpilih yang dilatih oleh saki baki Atalan baik yang belot kepada Atalan jahat.

Image result for paladin

Kemungkinan sudah maklum, AKAN KISAH/ WATAK PALADIN, Dimana sering kedengaran di corong permainan game online, FALLOUT 3, WARCRAFT, DUNGEONS & DRAGONS. Seperti Kebiasaan keberadaan penciptanya pun dari mereka juga maklumlah dari Gang Empayar Jahat.

KUMPULAN EKSTRIM KRISTIAN, ' JUMPER ' YANG WATAK JAHAT = PALADIN, YANG BERTEKNOLOGI TINGGI YANG JAHAT, Di dalam wayang gambar ini, ditunjukkan seolah-olah Paladin ini Kumpulan Ekstrim Kristian berteknologi tinggi yang jahat dan tidak berhati perut bagi mengelirukan kita. 

DALAM WIKIPEDIA = THE TWELVE PEERS, Dan diasaskan oleh King of Franks iaitu Charlemagne atau lebih dikenali sebagai “Charles the Great”. Paladin dikatakan sebagai Pahlawan-Pahlawan Kristian yang gagah membantu menawan banyak kawasan-kawasan di Eropah sekitar tahu 780 A.D hingga 850 A.D. SEMUA CERITA INI MENGARUT, Bagi mengelirukan kita tentang identiti Paladin yang sebenar.

SIAPAKAH PALADIN? AL INSAAN TERPILIH YANG DILATIH OLEH SAKI BAKI ATALAN YANG BAIK YANG BELOT KEPADA ATALAN JAHAT. Mereka menyokong Lamarakh kerana sedar keangkuhan dan ketamakan Atalan dahulu yang menyebabkan peperangan besar berlaku. 

PALADIN PUNYAI TEKNOLOGI TERAKHIR, TEKNOLOGI TELEPORTASI DAN MANIPULASI BAHAN.
Sebab itu, Paladin mempunyai teknologi tinggi berteraskan Teknologi Sains dan Ilmu Dunia Fizikal. Bukan itu sahaja, mereka juga PEMEGANG AMANAH menjaga teknologi teleportasi dan manipulasi bahan Atalan daripada jatuh ke tangan Empayar Jahat. Teleport macam cerita Jumper dan Manipulasi Bahan macam Transformer.

[Decode]
TARGET UTAMA - AL MASJID AL AQSA, Kerana itu, Teknologi ini diperlukan oleh Empayar Jahat atas sebab diperlukannya bagi membantu Dajjal menghilangkan Al-Masjid Al-Aqsa. Plan yang lain, Mereka gigih menggali di bawah Al-Masjid Al-Aqsa bagi meruntuhkannya.

(Nota Pertimbangan)
Diharapkan ialah pengkongsian cerita sebegini tidak terus diterima atau tidak terus ditolak sebelum dibuat sebarang pertimbangan atau siasatan peribadi masing-masing. 


BLIND ACCEPTANCE/ BLIND REJECTION, Ini supaya tidak berlaku penyakit seperti di atas.

No comments:

Post a Comment

SEJARAH LAKSAMANA HANG TUAH DAN PARA SAHABATNYA

D.1 Riwayat Hidup: 1. Nama Sebenar Hang Tuah adalah Daeng Merupawah atau Daeng Mempawah, iaitu anak kepada Raja yang pernah memerintah Dae...